Pelaajalistausta ei ole julkaistu

Yli 30 vuotta Helsingin aladivareissa edustanut Mooseksen Potku etsii ison kentän maalivahti loppukaudeksi 2023 ja seuraaville vuosille.
MoPo on teologiopiskelijoiden perustama, mutta mukana ollut aina paljon meitä muitakin. Rinkimme on sekoitus nuorta ja kokeneempaa pelaajaa.

V. 2023 pelaamme kesällä Helsingin Seiskaa ja joitain harrastetyyppisiä turnauksia. Talvikaudella on pelattu Talviliigaa (7-vs-7) ja futsalia aina kun on saatu riittävästi siitä kiinnostuneita myös aktivoitua.

Jäsenmaksu on edullinen, vuonna 2023 vain 60 € opiskelijoilta ja 90 € muilta, joka kattaa kaiken muun paitsi Seikassa tarvittavan henkilökohtaisen Palloliiton pelipassin (n. 50 €)

Lisätietoa: kai(piste)lintinen(miuku)gmail(piste)com tai laita viestiä somessa @mooseksenpotku-tille FB:ssä, Instagramissa tai Twitterissä.

Laji Jalkapallo ja futsal
Kotipaikka Helsinki
Sarja Seiska, Talviliiga.
Jäseniä 91
Joukkue on avoin uusille pelaajille. Katso joukkueen ilmoitus pelaajapörssissä.

Kommentti tapahtumaan

Pelaaja ilmoittautui in
Kirjaudu sisään lukeaksesi viesti.

Kommentti tapahtumaan

Pelaaja
Kirjaudu sisään lukeaksesi viesti.
Lue loput viestit

Yhteyshenkilö: Kai "Pette" Lintinen, kai.lintinen@gmail.com, p. 044 321 5855.

Tai laita viestä FB:ssä, Instassa tai Twitterissä @mooseksenpotku-tilille!

Futistreenit kaudella 2023: Käpylän tekonurmi (Mäkelänkatu 72, 00610 Helsinki), keskiiviikkoisin klo 20.45–22.

Tervetuloa mukaan matalalla kynnyksellä hyvään ja monipuoliseen porukkaan.