Mooseksen Potku etsii uusia pelaajia

Laji on jalkapallo,futsal, joukkueen kotipaikka on Helsinki ja pelattava sarja Seiska, Talviliiga.. Joukkueeseen kuuluu 92 jäsentä ja kalenterissa on 17 tulevaa treeniä tai peliä.

Yli 30 vuotta Helsingin aladivareissa edustanut Mooseksen Potku hakee vahvistuksia kaikille pelipaikoille kaudelle 2023.

MoPo on teologiopiskelijoiden perustama, mutta mukana ollut aina paljon meitä muitakin. Rinkimme on mukava sekoitus nuorta ja kokeneempaa pelaajaa.

V. 20223 pelaamme kesällä Helsingin Seiskaa, ja joitain harrastetyyppisiä turnauksia. Talvikaudella on pelattu Talviliigaa (7-vs-7) ja futsalia aina kun on saatu riittävästi siitä kiinnostuneita myös aktivoitua.

Jäsenmaksu on edullinen, vuonna 2023 vain 60 € opiskelijoilta ja 90 € muilta, joka kattaa kaiken muun paitsi Palloliiton pelipassin (n. 50 €)

Lisätietoa: kai(piste)lintinen(miuku)gmail(piste)com tai laita viestiä somessa @mooseksenpotku-tille FB:ssä, Instagramissa tai Twitterissä.

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty noin tunti sitten. Katso treeniajat joukkuekalenterista ja lisätietoja joukkueen kotisivulta. Joukkueeseen liittyminen vaatii salasanan. Saat salasanan managerilta tai valmentajalta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.
Mooseksen Potku: kokoonpano